Nieuw festival voor creatieven in Amsterdam

Boomerang, Publicis Groupe Nederland en Le Pub lanceren een nieuw creatief festival in Amsterdam. Vorig jaar vond de eerste editie plaats, genaamd AmsterCannes. Dit jaar wordt het over een andere boeg gegooid en gerebrand naar ADsterdam – the space between Advertising and Amsterdam. Op 5 juli wordt op de industriële en authentieke Amsterdamse busremise creativiteit in een brede zin gevierd. De organisatie wil dat het event toegankelijk is voor een breed publiek; een laagdrempelige manier om te verbinden met brands en bureaus, geïnspireerd te raken op het gebied van technologie, duurzaamheid, entertainment, inclusie, sport, design, fashion, kunst en nog veel meer. Aan het programma wordt hard gewerkt, de eerste namen worden binnenkort bekendgemaakt. Om er een industriebreed event van te maken, is ADCN aangehaakt als main partner van ADsterdam. ADCN vertegenwoordigt de creatieve branche in Nederland en heeft een groot netwerk. Het festivalterrein bevindt zich dan wel in Amsterdam, maar wil zich niet beperken tot de Amsterdamse scene. Het festival zal plaatsvinden op 5 juli bij Lief Amsterdam, een locatie die past bij de waarden op het gebied van inclusiviteit en duurzaamheid. Op basis van de afgelopen editie worden 2000 (tevens maximale capaciteit) mensen uit de reclame- en creatieve industrie verwacht. Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden. Cookie instellingen
emerce
29-04-2024 06:18